lauantai 19. tammikuuta 2013

My Friday ~




Lemppari biisi ihan 24/7 ^

Hyvää lauantai aamupäivää ~ ! 
Multa oli toivottu tollasta 'minun päivä' postausta, ja aattelinpa sitten tehdä sen ! (: Yksi lukija on poistunut ? ;_; Mutta ei lannistuta ! Kommentteja on sitte kiva saada ! c:



Min Fredag



Joulunjälkesitä aikaa 151


Mie heräsin siinä 7.00 maissa...



Joulunjälkesitä aikaa 153

Joulunjälkesitä aikaa 154


sen jälkeen mää pesin naaman..

Joulunjälkesitä aikaa 156


Ja hampaat..


Joulunjälkesitä aikaa 158

Sen jälkeen meikkaus, hiustenharjaus + suoristus


Joulunjälkesitä aikaa 162


^ xD

Joulunjälkesitä aikaa 165

Sitte menin alas...söin ymsyms. Ja sitte olin sillee 'oh crap' ekal tunnil liikkaa...


Joulunjälkesitä aikaa 094


Ja ulkona -25c...!!


Joulunjälkesitä aikaa 101


Ja sitmä silti lähin kouluun vaik ois tehny milei sluibaa, ku oli nii vitsin kylmä..




Sitte mä olin koulus (kaikkiii kiinnostaa)





Joulunjälkesitä aikaa 087


Sitte mä tein ruokaa...

Joulunjälkesitä aikaa 125

Ja söin Flipiinos keksejä (ihan parhaita!)

PicMonkey Collage12121



sen jälkeen värjärriin mun hiukset...tossa ennen värjäystä ^

PicMonkey Collage8

Värjäys tilanteesta c: ilmeet xdd


PicMonkey Collage354353

Tollanen juurikasvu mulla oli...HYYYYIIIIII! :c



Joulunjälkesitä aikaa 145




Lopputulos... aika ihana kuva, kun eilen illala väsyneenä otin ! :)





Tänään meen Pinjalle yöks nii sitte sieltä kuvia huomenna ! Komentit piristävät päivää !



♥ Sonja

3 kommenttia:

  1. Ihana blogi tai kirjotat kivalla tyylillä:D
    Mutta yks juttu: Laitat aika paljon, "sitte"
    ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tiiän !! :D:D tossa päivä postauksessa oli vähän pakko hokee: sitte mä, sitte ja sitte :DD:D


      Mut kiitos !!

      Poista